این سایت در مورد موبایل های روز دنیا می باشد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و آدرس mobile145.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 152081
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


\ هاست لینوکس خرید اینترنتی پاور بانکگن لاغری مردانهخرید واکر کودکخرید گن لاغریفروش مونوپادخرید ساعت دیواریدمپایی شوینده و ماساژور ایزی فیت مونوپاد خرید ساعت دیواری پاور بانک اصل گن لاغری ترک واکر کودکخرید ساعت دیواریساعت دیواری پاناتوپ لباسشوییخرید فانی بافتخرید فانی بافتخرید ساعت مچی کاسیوتبادل لینکمونوپادخرید عمده آچار آی نامدستکش مخصوص گوشی های لمسیتوپ ماشین لباسشویی
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 205
:: بازدید سال : 742
:: بازدید کلی : 152081
گوشی گلگسیs4

طراحی و سخت افزار

طراحی یک محصول صنعتی یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیز ترین بخش از فرآیند نهایی سازی آن به‌‌شمار می‌رود. بخشی که چه بسا محصولات ارزشمندی به خاطر در نظرنگرفتن اهمیت آن به زباله‌دان تاریخ پیوستند. در دنیای مدگرای امروز طراحی یک محصول اولین فاکتور در جذب مشتری خواهد بود، به‌شکلی که فارغ از ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگر، می‌تواند فروش موفق یک محصول را تضمین کند. سامسونگ بعد از طراحی‌های بحث‌برانگیز گلکسی S و گلکسی S2 ، زبان طراحی خاص خود را برای محصول موفق S3 به‌کار گرفت. S3 هرچند جزو بهترین‌های زمان خود در طراحی و کیفیت ساخت نبود، اما تمایز زیادی میان خود و دیگر پرچمداران ایجاد کرد. سامسونگ با به‌کارگیری همان زبان طراحی، اما با دقت و ظرافت بیشتر نسل چهارم کهکشانی‌ خود را برای رقابت به سوی بازار روانه کرد.

 

 

هرچند از نظر شکل و شمایل کلی، S4 شبیه به S3 است، اما سامسونگ در طراحی و ساخت این گوشی ریزه‌کاری‌های ارزشمندی را به‌کار بسته که قدمی رو به‌جلو برای تیم طراحی و ساخت این شرکت قلمداد می‌شود. در نگاه اول شباهت S4 به S3 قابل انکار نیست. به‌خصوص در رنگ سفید این شباهت به اوج خود می‌رسد. در رنگ مشکی به دلیل مشخص بودن  الگوی جدید (الگوی نقطه نقطه) تفاوت‌های میان این دو نسل بیشتر نمایان می‌گردد. بدنه گوشی تمام و کمال از پلاستیک ساخته شده است. حتی نوار نقره‌ای رنگ اطراف گوشی که شباهت زیادی به آلومینیوم دارد نیز از جنس پلاستیک می‌باشد. طراحان سامسونگ شروع این نوار فلزی رنگ را کمی بالاتر از شیشه محافظ نمایشگر آغاز کردند تا آن را نسبت به ضربات مستقیم به نمایشگر نیز بیش از گذشته مقاوم سازند. خوشبختانه این نوار نقره‌ای رنگ از نظر ظاهری جلوه زیباتری نسبت به نوار نقره‌ای رنگ S3‌ پیدا کرده است.

مشخصات فنی گلکسی اس 4 سامسونگ GT-I9500

  • پردازنده Exynos 5 Octa 5410 با 4 هسته 1.6 گیگاهرتز Cortex-A15 و 4 هسته 1.2 گیگاهرتز Cortex-A7 و گرافیک PowerVR SGX 544MP3
  • صفحه نمایش 5 اینچ Super AMOLED Plus با رزولوشن 1080p و تراکم 441 پیکسل در اینچ به همراه صفحه محافظ گوریلا گلس 3
  • دوربین 13 مگاپیکسل به همراه فلش LED، قابلیت فیلم‌بردای 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه
  • سیستم عامل اندروید 4.2 به همراه رابط کاربری TouchWiz UX
  • حافظه داخلی 16 یا 32 یا 64 گیگابایت
  • بلوتوث 4، NFC و وای-فای 802.11a/b/g/n/ac
  • باتری 2600 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد 136.6 در 69.8 در 7.9
  • وزن 130 گرم

قسمت جلوی دستگاه بطور کامل با شیشه محافظ گوریلا گلس نسل سوم پوشیده شده است. این شیشه علاوه بر ضخامت کمتر نسبت به نسل‌های قبلی، مقاومت بیشتری داشته و همچنین نور کمتری را منعکس می‌کند.

در پشت گوشی نیز درب باتری از پلاستیک براق و منعطف و با الگوی نسبتا زیبای نقطه‌ای ساخته شده است. کلید‌های سخت‌افزاری در بهترین جای ممکن در اطراف گوشی قرار داده شده‌اند و از نظر زیبایی و کارکرد به مراتب از کلیدهای S3 بهتر عمل می‌کنند. دکمه فیزیکی پایین دستگاه نسبت به نسل قبل برجسته تر و بزرگ‌تر شده است تا فشار دادن آن به مراتب ساده‌تر از دکمه گلکسی اس 3 باشد. دو دکمه لمسی نمایش منو و بازگشت به عقب نیز در دو طرف دکمه فیزیکی قرار دارند که تنها در زمان لمس، روشن می‌شوند. در لبه بالای تلفن علاوه بر دوربین جلو 2.1 مگاپیکسلی، سنسورهای مختلف دستگاه قابل مشاهده هستند. برای آشنایی بیشتر با سنسورهای مختلف گلکسی اس 4 به اینفوگرافی که پیش‌تر در زومیت منتشر نمودیم مراجعه نمایید.

گلکسی اس 4 سامسونگ

طراحی و شکل ظاهری تلفن یک امر کاملا سلیقه‌ای است. برخلاف پشت دستگاه که طراحی جذابی ندارد، قسمت جلوی دستگاه که با شیشه گوریلا گلس پوشیده شده، دوست داشتنی به نظر می‌رسد. از دیگر تغییرات مثبتی که سامسونگ در طراحی S4 نسبت به S3 اعمال نموده، کاهش فضای خالی بین لبه‌های نمایشگر با لبه نقره‌ای رنگ است که در نسل‌های قبلی گلکسی باعث جمع شدن گرد و غبار در این فضا می‌شد، خوشبختانه در S4 این فضا تقریبا به صفر کاهش یافته است.

اما اعجاز سامسونگ در این بخش به ابعاد و وزن این هوشمند دوست‌داشتنی باز می‌گردد. جایی که سامسونگ یک نمایشگر ۵ اینچی را در ابعادی تقریبا مشابه با S3 با نمایشگر ۴.۸ اینچی جای داده است. سامسونگ موفقیت خود در این زمینه را با کم کردن ضخامت گوشی ( حدود ۰.۷ میلی‌متر)، باریک‌تر کردن حاشیه دور نمایشگر و سبک‌کردن آن ( ۳گرم) نسبت به S3 کامل کرده است.

شاید بتوان S4 را خوش‌دست ترین هوشمند ۵ اینچی دنیا نامید. حتی این هوشمند ۵ اینچی به جز پهنا، در بقیه موارد کوچک‌تر و سبک‌تر از پرچمدار HTC یعنی HTC One می‌باشد. سامسونگ با کاستن از لوکس بودن گوشی در عوض ابعاد و ضخامت بسیار خوبی را به آن بخشیده است.

در نگاه کلی S4 زیباتر، شیک‌تر و مدرن‌تر از S3 به‌نظر می‌رسد و با صفحه نمایش بزرگ‌تر هنوز یکی از خوش‌دست ترین هوشمندهای بازار به‌شمار می‌رود. تنها نکته آزاردهنده و به‌قولی پاشنه آشیل آن، کیفیت مواد به‌کارگرفته شده در ساخت محصول است که همچنان این محصول دوست داشتنی را نسبت به دیگر رقبا در حالت تدافعی قرار می‌دهد. هرچند استفاده از پلاستیک منجر به سبکی بیشتر و ضخامت کمتر گوشی گردیده است و حتی تولید انبوه آن را سرعت بخشیده، اما کیفیت پلاستیک به‌کار گرفته شده در آن مطلوب نیست.

Galaxy S4

وقتی قاب پشت دستگاه را باز می‌کنیم به درگاه میکرو SD برای اتصال حافظه خارجی، درگاه میکرو سیم و همچنین باتری جدا شدنی 2600 میلی آمپر ساعتی روبر می‎‌شویم. در گلکسی اس 4 نرم‌افزارهای نصب شده و سیستم‌عامل اندروید نزدیک به 8 گیگابایت از فضای ذخیره سازی داخلی را اشغال کرده‌اند، اما خوشبختانه حتی اگر نسخه 16 گیگابایت آن را تهیه کنید به راحتی از طریق حافظه خارجی قادر به افزایش حافظه دستگاه خواهید بود. حتی اگر سریعترین حافظه ذخیره سازی SD را نیز تهیه کنید باز هم هزینه آن کمتر از خرید نسخه 32 گیگابایت خواهد بود. اما مشکل اصلی که در این بین باعث نارضایتی کاربران شده، آن است که برای نصب اپلیکیشن‌ها در رابط کاربری سامسونگ تنها می‌توان از حافظه داخلی استفاده نمود که آن هم در نسخه 16 گیگابایت تنها حدود 8 گیگابایت است.

در قسمت پشت دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دریچه مربوط به اسپیکر تک کاناله وجود دارد.

گلکسی اس 4 سامسونگ

در لبه بالای دستگاه خروجی 3.5 میلی‌متر هدفون، میکروفن ثانویه و همچنین دریچه مربوط به فرستنده اینفرارد برای کنترل ابزارهای صوتی و تصویری همچون تلویزیون و پلیرها قرار داده شده است. در لبه پایین تلفن نیز درگاه میکرو USB قابل مشاهده است. نکته آخری که لازم می‌دانیم در بخش طراحی به آن اشاره کنیم وجود دریچه‌های بسیار زیاد مربوط به سنسورها، دوربین جلو، هدفون‌های ثانویه و فرستنده اینفرارد و غیره است. این دریچه‌ها باعث بی‌نظمی در طراحی کلی دستگاه شده‌اند. به عنوان مثال ال جی تمام این سنسورها را به شکل خاصی مخفی کرده که تا به مکان مربوط به آنها با دقت نگاه نکنید، متوجه آنها نخواهید شد یا اچ‌تی‌سی در این زمینه خلاقانه عمل نموده و فرستنده اینفرارد را با دکمه پاور یکپارچه نموده است.

صفحه نمایش

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 4 ثابت کرد که توان افزایش تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش AMOLED را دارد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در اینچ است. کره‌ای‌ها برای رسیدن به این تراکم بالا از چیدمان جدیدی برای ساب-پیکسل‌ها بهره بردند که پیش‌تر در یک مقاله اختصاصی با عنوان « پیکسل های الماسی: بررسی چیدمان خاص ساب-پیکسل ها در گلکسی S4 » به بررسی آن پرداختیم.

صفحه نمایش گلکسی اس 4

وضوح تصویر و عمق رنگ مشکی در این صفحه نمایش فوق‌العاده است. از طرفی OLEDها همواره زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می‌دهند و صفحه نمایش اس 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از هر جهت که به آن نگاه کنید، افتی در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید کرد. یکی از مشکلات همیشگی صفحه‌های نمایش AMOLED دقت پایین آنها در نمایش رنگ سفید است که در گلکسی اس 4 این مشکل بطور خارق‌العاده‌ای حل شده است و صفحه نمایش آن به خوبی قادر به نمایش رنگ سفید است.

OLEDها رنگ‌ها را بصورت اشباع شده نمایش می‌دهند، بسیاری از مردم از جمله برخی از افراد تیم زومیت رنگ‌های OLEDها را دوست دارند. اما صفحه‌های نمایش LCD رنگ‌ها را طبیعی‌تر از OLEDها نمایش می‌دهند. در کل صفحه نمایش S4 یکی از بهترین‌های بازار است و لذت استفاده از تلفن را دو چندان می‌کند.

به لطف سفید واقعی و مشکی عمیق، کنتراست تصویر این صفحه نمایش فوق‌العاده است و تماشای فیلم و بازی‌های مختلف در آن را لذت بخش می‌کند.

سامسونگ از نسل سوم محافظ شیشه گوریلا گلس در S4 بهره برده که به دلیل ضخامت کمتر نسبت به نسل قبل، نور را کمتر منعکس نموده و تصاویر را شارپ‌تر نمایش می‌دهد. صفحه لمسی خازنی پیشرفته بکار گرفته شده در S4 ساخت شرکت Synaptics است. این صفحه لمسی قادر است حرکت انگشت از فاصله 2 سانتی متری نسبت به تلفن را تشخیص دهد. سامسونگ نیز قابلیت نرم افزاری خاصی را تحت عنوان AirView و Air Gesture در S4 اضافه نموده تا بتوان از این امکان برای پیش‌نمایش بخش‌های مختلف سیستم‌عامل بهره برد. علاوه بر این در گلکسی اس 4 می‌توان همچون لومیا 920 با دستکش از صفحه نمایش لمسی استفاده کرد. البته برای استفاده در هوای سرد و با دستکش باید ابتدا به بخش تنظیمات تلفن مراجعه نموده و گزینه Extra Sensitivity Mode را فعال کنید.

دوربین

گلکسی اس 4 سامسونگ مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED و لنز با F2.2 است. پیش از این در یک مقاله مفصل به مقایسه دوربین‌ پرچمداران مختلف از جمله گلکسی اس 4، وان، اپتیموس جی، لومیا 920 و آیفون 5 پرداختیم و کاربران زومیت در اغلب شرایط کیفیت تصاویر گرفته شده با اس 4 را در سطح بالاتری نسبت با باقی تلفن‌ها دانستند. اغلب تلفن‌های هوشمند امروزی مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی هستند، اما بخشی که کیفیت عکس‌های گرفته شده با S4 را نسبت به باقی تلفن‌ها متمایز می‌کند، الگوریتم‌های پیچیده پردازش تصویر است که سامسونگ به خوبی توانسته از پس آنها برآید. دوربین S4 رنگ‌ها را دقیق و طبیعی ذخیره می‌کند و به لطف رزولوشن بالای آن جزئیات تصویر به خوبی حفظ می‌شوند.

گلکسی اس 4

درست زمانی که اچ‌تی‌سی به سمت مگاپیکسل‌های پایین‌تر و پیکسل‌های درشت‌تر گرایش پیدا کرده و سعی در جا انداختن فناوری اولتراپیکسل دارد، سامسونگ در خلاف جهت حرکت می‌کند و با افزایش پیکسل‌ها سعی در بهبود کیفیت تصویر دارد. ما این دو تلفن را در شرایط مختلف مورد مقایسه قرار دادیم و نتیجه مقایسه نیز در اکثر شرایط به سود S4 به پایان رسید. تنها جایی که دوربین وان کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد در محیط‌های کم نور و تاریک است. در محیط‌های تاریک کیفیت عکس‌های گرفته شده با S4 حتی زمانی که دوربین در حالت Night Mode تنظیم می‌شود، پایین است و عکس‌های گرفته شده دارای نویز بسیار زیادی هستند. در حال حاضر بهترین‌ تلفن‌ها در عکس و فیلم برداری در نور کم، لومیا 920 و اچ تی سی وان هستند، اما هیچ کدام از این دو دوربین در عکس برداری در نور معمولی قادر به رقابت با S4 نمی‌باشند.

نمونه عکس های گلکسی اس 4 سامسونگ:

 

 

به زودی کلیه تصاویر گرفته شده با S4 را با رزولوشن واقعی در شبکه فلیکر آپلود خواهیم کرد.

البته این همه ماجرا نیست و سامسونگ تنها به کیفیت عکس برداری بسنده نکرده است. این کمپانی کره‌ای نرم افزار دوربین را نیز بطور کامل متحول نموده و در نرم افزار جدید دوربین علاوه بر تغییرات مربوط به رابط کاربری قابلیت‌های تازه‌ای اضافه کرده است. سامسونگ تمام تلاش خود را بکار گرفته تا تمام قابلیت‌هایی را که تا به حال در پرچمداران مختلف مشاهده کرده‌ایم،  یکجا جمع کند. در گلکسی اس 4 به راحتی قادر خواهید بود تا عکس گرفته شده را به اشکال مختلف تغییر داده، ویرایش کنید و یا عکس‌های ترکیبی جالبی خلق کنید.

سامسونگ حالت‌های مختلفی را در نرم افزار دوربین S4 اضافه نموده تا کاربر با استفاده از آنها بتواند در شرایط گوناگون تصاویر بهتری را ذخیره کند. مثلا حالت Night Mode برای عکاسی در نور کم و افزایش وضوح و روشنایی تصاویر، حالت Sports برای عکس برداری با حداکثر سرعت شاتر برای عکس برداری از سوژه های سریع و مسابقات ورزشی ، حالت پانوراما، حالت Beauty Face برای عکس برداری پرتره، حالت Best Photo که چندین عکس پشت سرهم از یک سوژه گرفته می‌شود و بهترین آنها پیشنهاد می‌گردد یا عکس برداری HDR که همگی با کارکرد آن آشنا هستید. این قابلیت ها تقریبا در دیگر تلفن‌های هوشمند نیز وجود دارند، اما در S4، چند قابلیت جذاب دیگر نیز گنجانده شده است:

best shot

به عنوان مثال با قابلیت Dual-Shot می‌توانید همزمان از هر دو دوربین جلو و عقب دستگاه استفاده کنید. حتی می‌توانید همزمان با فیلم برداری با دوربین پشت از دوربین جلو برای عکس برداری نیز استفاده کنید. به این ترتیب می‌توان عکس دوربین جلو و عقب را با یکدیگر ترکیب نمایید. برای DualShot یک دکمه اختصاصی در نظر گرفته شده که در کنار دکمه سویچ کردن بین دوربین جلو و عقب قرار دارد. جالب اینجاست که می‌توان اندازه کادر مربوط به دوربین ثانویه را با کشیدن دست بر روی آن بزرگ و کوچک کرد یا جای آن را جابجا نمود. حتی می‌توان کادر مربوطه را از حالت مربع مستطیل به شکل قلب، استمپ یا ابر و غیره تغییر داد.

به کمک قابلیت Animated Photo قادر خواهید بود تا کلیپ‌های چند ثانیه‌ای gif تهیه کرده و به راحتی آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این قابلیت که درست شبیه به معادل آن در لومیا 920 نوکیا است، به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های متحرک و قسمت‌هایی که قصد دارید انیمیشن آنها ایجاد شود را انتخاب کنید. در نهایت نیز می‌توانید با ایجاد خلاقیت انتها و ابتدای انیمیشن را به یکدیگر متصل نموده و ویدیو را مانند یک حلقه، پشت سر هم و یکپارچه پخش کنید.

قابلیت جالب دیگر گلکسی اس 4 که با نام Earser شناخته می‌شود، تعداد نامشخصی عکس را در طول 5 ثانیه گرفته و سپس به شما این امکان را می‌دهد تا اشیاء متحرک را از عکس حذف کنید. تصور کنید در یک مکان شلوغ در حال عکاسی از دوست خود هستید، اما افرادی زیادی از پشت سر سوژه عکاسی شما در حال حرکت هستند با این قابلیت قادر خواهید بود تا تصاویر متحرک را از عکس حذف نموده و پس زمینه را از وجود آنها خالی کنید.

به کمک قابلیت جدید Sound and Shot می‌توانید به همراه عکس حدود 8 یا 9 ثانیه از صدای محیط را نیز ضبط کنید و هر زمان که به تصویر گرفته شده در گالری مراجعه کنید، صدای ضبط شده نیز پخش شود. راستش را بخواهید خیلی مطمئن نیستیم که این قابلیت کاربردی باشد. شاید بهتر باشد که به جای عکس با کمی صدای بریده، قطعه فیلمی کوچک بگیریم. اما به هر حال این قابلیت نیز در S4 وجود دارد.

Drama Shot

حال نوبت به قابلیت جذاب و جدید سامسونگ با نام Drama Shot می‌رسد. در این قابلیت تصاویر پشت سر همی از یک سوژه گرفته می‌شود و سپس با ترکیب آنها یک تصویر با پس زمینه یکسان اما تکرار سوژه در موقعیت‌های مختلف گرفته می‌شود. این قابلیتی است که از سال‌ها پیش برای تصاویر ورزشی کاربرد داشت و حتی تصاویر خاصی همچون آثار عکاس آلمانی که کلیه وقایع یک مسابقه را در یک عکس به تصویر می‌کشید در خود زومیت منتشر گردید. ایده پشت دراما شات واقعا جذاب و دوست داشتنی است، اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید چند باری تلاش کنید تا تصویر نهایی قابل قبول باشد. اگر به تعداد اشیاء متحرک بیش از یک مورد باشند یا حرکت شی مورد نظر خیلی سریع باشد، نتیجه قابل قبولی بدست نخواهد آمد.

نرم افزار

گلکسی اس 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 4.2.2 است و سامسونگ نیز طبق روال همیشه رابط کاربری تاچ ویز و همچنین نرم افزارهای متنوع خود را بر روی آن نصب نموده است. این گوشی آنقدر امکانات نرم افزاری مختلف دارد که برای معرفی همه آنها می توان چندین صفحه نوشت.

 

 

اجازه دهید از صفحه قفل گوشی شروع کنیم. در نسخه جدید تاچ ویز، امکان چندین صفحه‌ای کردن لاک‌اسکرین وجود دارد و کاربر می‌تواند حتی ویجت‌های مختلفی را نیز در این صفحه اضافه کند. سامسونگ یک افکت بسیار زیبا را برای باز کردن قفل گوشی در نظر گرفته که در آن نور جالبی با لمس و حرکت انگشت بر روی صفحه حرکت می‌کند. در صفحه قفل گوشی امکان اضافه نمودن آیکون نرم افزارهای مختلف و آنهایی که بیشتر مورد استفاده کاربر هستند، نیز وجود دارد.

gs4 scr keyboardصفحه کلید گلکسی اس 4 نسبت به قبل کمی تغییر کرده و در ردیف اول آن کلیدهای اعداد اضافه شده است تا بدون نیاز به مراجعه به صفحه بعدی کلیدها، قادر به وارد نمودن اعداد باشید. طبق روال همیشه و برخلاف تلفن‌های HTC در ایران، صفحه کلید سامسونگ به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ بخش مربوط به اعلانیه‌ها را نیز دستخوش تغییرات جدی نموده و دسترسی سریع به امکانات کلیدی تلفن را از طریق آن میسر کرده است. اگر با یک انگشت نوار بالا را باز کنید، لیست شورکات‌ها بصورت تک ردیفه و اگر با دو انگشت باز کنید، کل صفحه پر از آیکون‌های میانبر می‌شود تا به راحتی قادر به فعال یا غیرفعال کردن قابلیت‌های مختلف گوشی شوید.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی که در اس 3 نیز وجود داشت، Multi-Window است. وقتی آن را از طریق همان بخش اعلانیه‌ها فعال کنید یک برآمدگی در کنار صفحه، نمایان می‌شود که از طریق آن به اپلیکیشن‌های سازگار به این قابلیت دسترسی خواهید داشت. به کمک  مولتی-ویندو قادر خواهید بود تا دو برنامه را بصورت همزمان و نصف صفحه مشاهده کنید. مثلا می‌توانید نیمه بالایی صفحه را به مرورگر و نیمه پایینی را به نرم افزار ایمیل یا یادداشت برداری اختصاص دهیم. از آنجایی که گلکسی اس 4 از یک صفحه نمایش 5 اینچ بزرگ بهره می‌برد چنین قابلیتی می‌تواند برای بسیاری، کارآمد باشد.

سامسونگ منوی تنظیمات اندروید را تغییر داده و تنظیمات مختلف را به چهار بخش تقسیم کرده است. دسترسی به هر بخش از طریق تب مربوط به آن امکان پذیر است.

یکی از مشکلاتی که همواره با تاچ وایز همراه بوده تاخیر در نمایش SMSها و لیست تماس ها است. این تاخیر هرچند به لطف پردازنده سریع اکتا مرتفع شده اما هنوز هم بعضی اوقات نزدیک به 2 یا 3 ثانیه طول می‌کشد تا لیست تماس‌ها نمایش داده شود و اگر برای اولین بار پس از روشن کردن تلفن به یکی از آنها مراجعه کنید اسکرول بین لیست افراد نیز با کمی کندی همراه خواهد بود.

AirView

همانطور که در بخش صفحه نمایش اشاره کردیم تلفن گلکسی اس 4 از فناوری خاصی بهره می‌برد که امکان تشخیص حرکت دست از فاصله 2 سانتی‌متری از سطح صفحه و بدون نیاز به لمس صفحه را میسر می‌کند. به این ترتیب در گلکسی اس 4 شما به قابلیت‌ AirView که اولین بار در گلکسی نوت و به کمک قلم دیجیتال S-Pen معرفی شد، دسترسی خواهید داشت. متاسفانه این قابلیت در تعداد کمی از نرم افزارها قابل استفاده است و مثلا در جیمیل نمی‌توان از آن بهره برد. اما از ایرویو می‌توان برای مشاهده پیش نمایش فریم‌های مورد نظر در ویدیو در حال پخش یا پیشنمایش ایمیل‌ها شامل چند خط اول از نامه دریافتی در اپلیکیشن ایمیل استفاده نمود. البته سامسونگ این قابلیت را در نرم افزار محبوب خبرخوان فلیپ بورد نیز اضافه نموده و با قرار دادن دست با فاصله نسبت به تصویر مربوط به خبر، می‌توان چند خط ابتدایی از متن آن خبر را مشاهده کرد. از AirView می‌توان در بخش شماره گیری نیز بهره برد و مثلا اگر انگشت خود را با فاصله 2 سانتی نسبت به شماره ها نگاه دارید، شخصی که Speed Dial برای او اختصاص داده شده، نمایش داده می‌شود.

سامسونگ قابلیت دیگری به نام Air Gesture را در گلکسی اس 4 اضافه نموده که اگر آن را فعال کنید با انجام ژست‌های حرکتی در مقابل صفحه نمایش قادر به انجام برخی از دستورات خواهید بود.

quick glanceQuick Glance یکی از قابلیت‌های جذاب گلکسی اس 4 است که پیش از این در گلکسی نوت 2 نیز شاهد آن بوده ایم. در این قابلیت از سنسور مجاورت برای روشن شدن خودکار تلفن و نمایش اطلاعات ضروری استفاده می‌شود. در این حالت یک صفحه نسبتا زیبا حاوی ساعت، تعداد تماس های از دست رفته یا پیامک های خوانده نشده، ایمیل های دریافت شده و میزان شارژ باتری نمایش داده می‌شوند. اگر قابلیت Air Gesture فعال باشد با حرکت دادن دست خود بر روی صفحه نمایش در زمانی که تلفن در حالت استندبای است، صفحه مربوط به Quick Glance نمایش داده می‌شود. سامسونگ امکان انجام امور دیگر را نیز با استفاده از حرکت دست فراهم کرده است که عملا کاربردی نیستند. مثلا شما می‌توانید به جای لمس صفحه برای اسکرول در صفحات وب یا رفتن به عکس بعدی در گالری، با فعال کردن Air Gesture آن‌ها را با حرکت دست در مقابل صفحه نمایش و بدون نیاز به لمس آن انجام دهید. انجام این امور با لمس صفحه به مراتب ساده‌تر و کارآمدتر است.

قابلیت نسبتا جذاب و نوآورنه دیگر سامسونگ Smart Scroll نام دارد که متاسفانه درست کار نمی‌کند. این قابلیت قرار است به شما این امکان را بدهد که بدون نیاز به لمس صفحه و یا حرکت دست در مقابل صفحه و تنها با حرکت سر خود اسکرول بین صفحات مختلف را فراهم کند. تصور کنید زمانی که در حال مطالعه یک نوشته در زومیت یا یک کتاب هستید،  با حرکت سر به سمت بالا یا پایین، بصورت خودکار، متن اسکرول شود. این یک ایده جالب و جذاب است، اما متاسفانه نمی‌توان کنترل خوبی بر روی آن داشت و گاهی صفحه بدون توجه به حرکت سر کاربر به سمت بالا و پایین اسکرول می‌شود.

اما سامسونگ یک قابلیت دیگر را نیز به نام Smart Pause در S4 معرفی نموده که وقتی فعال باشد و شما در حال تماشای یک ویدیو باشید، دوربین جلو حرکت سر شما را دنبال می‌کند و هر زمان که چشم از تماشای ویدیو بردارید یا از تلفن خود فاصله بگیرید، به صورت خودکار پخش ویدیو را متوقف می‌کند.

scr galaxy s4سامسونگ در رابطه کاربری خود دو نوع قالب را در نظر گرفته است. یکی قالب استاندارد که برای عموم کاربران در نظر گرفته شده و دیگری نیز رابط کاربری ساده (Easy Mode) که کاربران مبتدی را هدف قرار داده است. وقتی رابط کاربری ساده را فعال می‌کنید، همه چیز ساده می‌شود و امکانات سیستم خلاصه می‌گردند تا کاربران تازه کار به سادگی قادر به استفاده از تلفن باشند.

سامسونگ در زمان معرفی گلکسی اس 4 هیاهوی بسیاری برای نرم افزار جدیدش که ورزشکاران را هدف قرار داده، برپا کرد. S Health اپلیکیشن جدید سامسونگ است که به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را  تحت کنترل بگیرید. این اپلیکیشن ظاهر جذابی دارد و قادر است قدم هایی که بر می‌دارید را دنبال نموده و میزان کالری که متناسب با ورزش انتخاب شده،

تعداد بازدید از این مطلب: 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392
نظرات
Galaxy S3، تلفنی که شما را تماشا می‌کند!

همان‌طور که اطلاع دارید، شب گذشته سامسونگ در کنفرانسی که پیش از این خبر برگزاری‌اش را در لندن داده بود، سومین نسل از مدل Galaxy خود را معرفی کرد. گوشی Galaxy S3 که طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی را درباه مشخصات و ویژگی‌های آن منتشر شده بود، نهایتا پس از مدت‌ها انتظار توسط این شرکت معرفی شد تا در کنار کاربران، شرکت‌های رقیب نیز به تماشای ساخته جدید سامسونگ و ویژگی‌های بارز آن بنشینند.

Samsung Galaxy S3

در این مطلب وبلاگینا قصد داریم به معرفی کامل ویژگی‌های این گوشی و هر آن‌چه که باید در رابطه با آن بدانید را برای شما عنوان کنیم.

صفحه نمایش

سامسونگ در ساختن صفحات نمایش با کیفیت، یکی از بهترین‌هاست. نمونه نمایشگرهایی که در مدل‌هایی نظیر Galaxy Note و Galaxy Nexus عرضه شده‌اند، نمونه‌ای از تلاش‌های این شرکت در این رابطه هستند. Galaxy S3 نیز همان‌طور که قبلا عنوان شده بود، دارای یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی HD Super AMOLED است با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و با تراکم پیکسل 306ppi است.

Samsung Galaxy S3

پردازنده

همان‌طور که پیش از این در وبلاگینا عنوان کردیم، Galaxy S3 دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4 Quad همراه با ۱ گیگابایت رم است. داشتن چنین مشخصاتی، استفاده از برنامه‌های مختلف را با سرعت و کیفیت هر چه بهتر ممکن می‌سازد. اما در کنار این‌ها، یکی دیگر از مشخصات ایده‌آل Galaxy S3 پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای آن است که باعث می‌شود عملکرد این گوشی در مقایسه با Galaxy S2 تا ۶۵ درصد افزایش پیدا کند.

دوربین

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی برای مکالمه، مجموع دوربین‌های Galaxy S3 را تشکیل می‌دهند. سامسونگ این‌بار به شکلی متفاوتی سعی دارد تا امکانات دوربین خود را در این مدل به رخ دیگران بکشد.

Samsung Galaxy S3

امکان فیلمبرداری 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه برای دوربین اصلی و فیلمبرداری 720p برای دوربین جلو و نیز تاخیر شاتر صفر و فاصله زمانی کم‌تر از ۱ ثانیه بین ذخیره هر تصویر تکی، از جمله مشخصه‌های بارز دوربین Galaxy S3 به‌شمار می‌روند. این امکانات را در کنار قابلیت گرفتن ۲۰ تصویر پشت هم با ۳.۳ فریم بر ثانیه قرار دهید تا دقیقا برداشت درستی از تفاوت دوربین این گوشی با سایر نمونه‌های مشابه داشته باشید!

اما باز هم این همه ماجرا نیست. قابلیت عکسبرداری در زمان فیلمبرداری نیز به لطف وجود پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4 Quad در این گوشی امکان‌پذیر خواهد بود.

تشخیص چهره

این ویژگی احتمالا یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های موجود در Galaxy S3 است. این گوشی می‌تواند با تشخیص چشم‌ها و ردیابی آن‌ها، نور صفحه را هنگامی که به جایی غیر از گوشی نگاه می‌کنید، کم کند و آن‌را در حالت خواب فرو ببرد.

سامسونگ امکاناتی مختلفی را بر پایه این موضوع در گوشی جدید خود قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت ساخت اسلاید شو از چهره‌های افراد، امکان تشخیص تصاویر تگ شده چهره افراد در شبکه‌های اجتماعی بر اساس اطلاعات موجود در گوشی و اصلاح جزئیات عکس‌های گرفته شده مانند روشنایی آن‌ها اشاره کرد.

تشخیص صدا (S Voice)

ویژگی تشخیص صدا در Galaxy S3 با ایجاد تغییرات جالبی در آن باعث شده تا کاربر بتواند هنگام گوش دادن به موسیقی، با اعلام دستوری نظیر Volume Up به‌صورت صوتی، صدای موزیک را بلند کند. در کنار این مورد، ویژگی‌های تشخیص صدای دیگری، کاربر را قادر می‌سازد تا با ایجاد حداکثر ۴ دستور صوتی دلخواه، باعث آماده به‌کار شدن گوشی از حالت خواب شود. مثلا با گفتن جمله Hi, Galaxy، گوشی به حالت آماده‌باش در می‌آید.

Samsung Galaxy S3

اپلیکیشن‌ها

در بخش اپلیکیشن‌ها، سامسونگ تلاش زیادی برای معرفی برنامه‌های متفاوتی نسبت به گوشی‌های تولید شده در سری‌های گذشته خود کرده است. در کنفرانس معرفی Galaxy S3، این شرکت برنامه‌های نظیر S Beam که ترکیبی از امکان Wi-Fi و NFC را برای اشتراک موارد مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد را معرفی کرد.

ویژگی‌هایی نظیر امکان مشاهده پنجره ویدیو هنگام کار با سایر اپلیکیشن‌ها در یک صفحه، اتصال به یک کامپیوتر با گوشی به‌صورت ریموت از طریق شبکه اینترنت، تشخیص چهره افراد و نمایش لینک شبکه‌های اجتماعی آن‌ها، یاد آوری تماس‌های ضروری از دست رفته با امکان مشخص کردن مخاطبین مهم و تماس با افراد تنها از طریق قرار دادن تلفن روی گوش بدون نیاز به لمس صفحه، از جمله امکانات معرفی شده در قالب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جدید برای Galaxy S3 بوده است.

Samsung Galaxy S3

اما یکی دیگر از موضوعاتی که در کنفرانس سامسونگ رونمایی شد، عرضه نسخه اندرویدی اپلیکیشن Flipboard بود. این برنامه که تا پیش از این تنها برای پلتفرم iOS در دسترس بود، این‌بار به‌صورت اختصاصی برای گوشی Galaxy S3 آماده شده است. از طرفی، سامسونگ به خریداران این گوشی ۵۰ گیگابایت فضای رایگان را در سرویس ابری دراپ باکس هدیه می‌دهد.

مشخصات سخت‌افزاری

گوشی Galaxy S3 دارای یک باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری است. این میزان در مقایسه با گلکسی نکسوز همراه با یک باتری اضافی نیز توان بیشتری برای پشتیبانی از انرژی لازم برای عملکرد مناسب این مدل در اختیار دارد. سامسونگ یک کیت شارژ از طریق وایرلس را نیز برای این مدل تولید کرده است.

همچنین سامسونگ تلاش زیادی کرده تا با توجه به افزایش سایز صفحه نمایش، گوشی با وزن مناسبی تولید شود. ۱۳۳ گرم وزن و ۸.۶ میلی‌متر ضخامت، از بارزترین مشخصات Galaxy S3 در این زمینه است. از طرفی، این گوشی تنها ۱۶ درصد از مدل قبلی خود، یعنی Galaxy S2 بزرگ‌تر شده است که این مورد می‌تواند تلاش‌های سامسونگ را برای طراحی ایده‌آل ابعاد دستگاه جدید نشان بدهد.

این گوشی قرار است در دو رنگ سفید و آبی (رنگ آبی اشاره شده -pebble blue-، کاملا تیره است و در نگاه با رنگ مشکی تفاوت چندانی ندارد) و مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه شود و مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز پس از عرضه جهانی، قابل خرید خواهد بود.

اتصالات، سیستم‌عامل و زمان عرضه

امکان پشتیبانی از شبکه‌های LTE و HSPA+ باعث می‌شود تا کاربران اپراتورهای مختلف جهانی بتوانند بر اساس امکانات شبکه خود از دستگاه استفاده لازم را بنمایند. همچنین Galaxy S3 از بلوتوث نسخه ۴.۰.۴ نیز بهره می‌برد.

این گوشی از اندروید نسخه ۴ استفاده می‌کند و این موضوع، باعث بهبود در زمینه‌های مختلفی نظیر اجرای بهتر برنامه‌ها و نمایش آن‌ها در محیطی مناسب‌تر خواهد شد.

از روز ۲۹ می (۹ خرداد)، عرضه Galaxy S3 در اروپا آغاز می‌شود. روسیه، خاور میانه و آمریکای لاتین، مناطق دیگری هستند که این گوشی را پس از این تاریخ دریافت می‌کنند. مدل 4G این گوشی نیز از ماه ژوئن در آمریکا و کره جنوبی آماده عرضه خواهد شد.

 

اولین بررسی مربوط به Quadrant است که Galaxy s3 با داشتن هسته ای Cortex-A9   ۱٫۴GHz  ۳۲nm و داشتن GPU ای Mali-400MP  به همراه ۱ گیگ رم دارای عملکردی بهتر بوده است.استفاده Galaxy s3 از GPU ی Mali-400MP  باعث شد تا در مقایسه با HTC ONE X در رده بالاتری قرار بگیرد.

بررسی دوم مربوط به SunSpider است  که مربوط به سرعت پردازنده است و در این بنچ مارک نیز Galaxy s3 نیز به لطف پردازنده قوی خود(۳۲nm 1.4GHz Cortex-A9) توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد.

Galaxy s3 در بنچ مارک BrowserMark نیز فوق العاده عمل می کند چرا که در آزمون HTML5  با امتیازی بالا در مقایسه با رقبای خود بالاترین عملکرد را دارد.

کهکشان جدید سامسونگ با امکانات و مشخصاتی که اشاره شد نشان داد که قصد دارد تا تمام توجهات را متوجه خود کرده و خود را به عنوان برترین گوشی حال حاضر بازار معرفی کند.باید دید با معرفی آیفون بعدی اپل سامسونگ می تواند به این هدف خود برسد یا خیر.باید منتظر ماند تا آیفون جدید رقیب اصلی Galaxy s3  وارد گود شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 569
برچسب‌ها: s3 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392
نظرات
گوشی طرح اصلی

همونطور که میدونین این گوشی با اومدنش به عرصه ی رقابت انقلاب بزرگی ایجاد کرد و ازش چندین نوع طرح بیرون اومد اما ماه پیش(اکتبر)آبان 92 یه ورژن جدید اومد که ما از دبی گرفتیم و وارد کردیم و اما بریم سراغ مشخصات این ابر گوشی…

گوشی طرح اصلی نوت3 با نمونه ی اصلیش هیچ تفاوت ظاهری نداره و تفاوت سخت افزاریش هم زیاد نیست،این گوشی از نظرجنس بدنه از پلی کربناته تک سیم هست از نوع مینی 3جی هست و سیم کارت نسل سوم(رایتل)رو میخونه،صفحه نمایش گوشي طرح اصلی نوت3فول کپی واقعا” محشره  و از نوع آمو ال ای دی رتینا هستش که رزولوشن 720*1280 داره که اچ دی هست و واقعا با چشم آدم بازی میکنه!خوانایی صفحه ی این گوشی طرح اصل زیر نور آفتاب بسیار عالیه،این مدل از نوت3 سنسورهای هندینگ،چشمی،شتاب سنج و..جی پی اس،وای فای،ان اف سی،بلوتوث ورژن4 و خیلی چیزای دیگه داره…

cortexA9سی پی یوی این گوشی 4هسته ایه با پردازنده ی قدرتمند

  هست،ورژن اندرویدش4.3 هستش که power SGX 544 و سرعت 1.3 گیگاهرتز،جی پی یو(گرافیک)این گوشی از نوع

آخرین ورژن منتشر شده از سیستم عامل اندروید تا به الان بوده،رم 1گیگ،حافظه داخلی 1گیگ و قلم از ویژگی های دیگه ی

گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی هست،دوربین گوشی طرح اصلی نوت3فول کپی 8 واقعی هست و دوربین جلو3،این گوشی

 همه چیز تمومه،با خرید این گوشی تا ده سال آینده نیاز به خرید گوشی جدید ندارین چون این گوشی به همه نیازهاتون جواب

میده…شک نکنین!

توضیحات مختصر گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی

حافظه ی داخلی گوشی طرح اصل توت 3 فول کپی: یک گیگ

رم گوشی طرح اصل توت3 فول کپی : یک گیگ

سیستم عامل گوشی طرح اصل توت3 فول کپی : اندروید نسخه ی 4.3

دوربین گوشی طرح اصلی توت3 فول کپی : 13مگاپیکسل واقعی دوربین جلو:5 مگاپیکسل

سیم کارت گوشی طرح اصلی توت3 فول کپی : تک سیم مینی

سی پی یو گوشی طرح اصل توت3 فول کپی :  چهار هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز

میزان باتری گوشی طرح اصل توت3 فول کپی : 3200 میلی آمپر ساعت

صفحه نمایش گوشی طرح اصل توت3 فول کپی  : 5.7اینچ

 

    توضیحات تکمیلی گوشی طرح گلکسی نوت3 فول کپی سامسونگ

توضیح سی پی یوی گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی

در تمام گوشی های لمسی اندرویدی چیزی که حرف اول رو میزنه سی پی یو هست که مثل قلب میمونه اگه گوشی سی پی یونداشته

باشه یا ضعیف باشه اون گوشی به درد نمیخوره،سی پی یو سرعت کار رو بالا میبره و برنامه هارو جهت باز شدن و اجرا کمک

میکنه…

 هست که عالیه و به شما امکان اجرا و پخش بازیCortex A7سی پی یوی این گوشی از نوع 4 هسته ای و با پردازنده ی

و فیلم های اچ دی رو میده…با سرعت 1.3گیگاهرتز

 

توضیح جی پی یوی گوشی طرح اصلی نوت3

جی پی یو پردازشگر گرافیکی گوشی شماست که برای پخش فیلم های با کیفیت و بازی ها مورد استفاده ی گوشی قرار میگیره،جی پی یو و سی پی سو رابطه ی مکملی باهم دارن و هردو به کمک هم بازی رو اجرا میکنن،جی پی یوی به کار رفته در این گوشی پاور544 بوده که خیلی با کیفیته و لذت تماشای فیلم و بازی اچ دی رو به شما میده

 

توضیح دوربین گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی

گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی 2دوربین داره،دوربین این مدل فول کپی بسیار با کیفیته و 13 مگاپیکسل هست،دوربین جلو5

مگاپیکسل هست برای چت و تماس تصویری

 

توضیح صفحه و تاچ کوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی

صفحه نمایش گوشی طرح اصلی نوت3 از نوع آمو ال ای دی هست که اچ دی و بسیار با کیفیته؛ازهر زاویه که به گوشی نگاه کنید تغییر

رنگی نداره؛ رزولوشن صفحه نمایش بالاست و از کیفیت خوبی برخورداره،تاچ این گوشی لمسی حرارتی بوده و با کوچکترین سطح

تماس با انگشتان دست عمل میکنه

 

ورژن اندروید موبایل طرح اصلی نوت3 فول کپی

گوشی طرح اصلی نوت3 فول کپی  از ورژن 4.3 برخورداره که آخرین آپدیت اندرویده تا به امروز و  به لطف پردازنده و جی پی

یوی خوب قابلیت نصب و اجرای بازی های اچ دی رو داره

یه ویژگی بارز در این سیستم عامل و گوشی اینه که قابلیت آپدیت ورژن اندروید رو داره در قسمت تنطیمات….

نتیجه گیری:

گوشی طرح اصلی گلکسی نوت3فول کپی یکی از بهترین گوشی های طرح اصلی ساخنه شده تا امروزه…در خریدش شک نکنین!

تعداد بازدید از این مطلب: 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392
نظرات
گوشی های سامسونگ و اپل

                                                samsung                                                                                                                                    
                                                

گلکسی اس5

گلکسی اس 4

گلکسی اس 3

گلکسی اس 2

گلکسی اس 2

گلکسی اس

گلکسی اس 4 مینی

گلکسی اس 3 مینی

گلکسی نوت 4

گلکسی نوت 3

گلکسی نوت 2

گلکسی نوت

گلکسی گرند

گلکسی پوکت

گلکسی یانگ 2

گلکسی یانگ

گلکسی دبلیو

گلکسی ار

گلکسی اس پلاس

گلکسی ایس3

گلکسی ایس2

گلکسی ایس

گلکسی ایس دوز

گلکسی اس دوز

گلکسی مگا

و...

                                                                           apple

ایفون5اس

ایفون5 سی

ایفون 5

ایفون4

ایفون4اس

ایفون3

ایفون2

ایفون

ایپد4

ایپد3

ایپد2

ایپد 

                                           picture

 

تعداد بازدید از این مطلب: 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1388
نظرات

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید