ایفون6
این سایت در مورد موبایل های روز دنیا می باشد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و آدرس mobile145.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 223
:: بازدید سال : 760
:: بازدید کلی : 152099
ایفون6

 

همه چیز درباره آیفون 6 ، جدید ترین اخبار و شایعات و اطلاعاتی که درباره این دستگاه وجود دارد را می توانید در اینجا به دست آورید.

آیا یک آیفون بزرگ تر با نام آیفون 6 در راه است؟

آیفون جدید می تواند یکی از مهم ترین دستگاه ها در تاریخچه برند Cupertino باشد و با توجه به اینکه iPhone 5S و iPhone 5C بروزرسانی های ساده ای بودند، فشار زیادی بر روی آیفون 6 نشانه گرفته شده است.

طبق معمول، اینترنت پر از شایعه است و حدس و گمان های زیادی درباره نسل بعدی آیفون وجود دارد. به همین دلیل ما زمان زیادی را برای جمع آوری تمامی اطلاعات منتشر شده درباره این دستگاه صرف کرده ایم تا بتوانید تمامی اطلاعات را یکجا مطالعه کنید.

آی او اس 7: نگاه جدید اپل برای آیفون و آیپد

برخی از شما شاید منتظر بودید که آیفون 6 در سال 2013 عرضه شود اما با توجه به تاریخچه آیفون از مدل 3G به این طرف، همیشه در میانه‎ی راه یک مدل با پسوند S وجود داشته است که قبل از نسخه بعدی آیفون معرفی می شود. بنابر این انتظار کشیدن برای نسخه 6 تا سال 2014 بدیهی بود. در واقع از لحاظ فنی اکنون باید آیفون 8 عرضه می شد اما چه کسی به دنبال شمارش این ارقام است؟

یکی از چیز هایی که اطمینان بخش است وجود Samsung Galaxy S5 و HTC One 2 و Sony Xperia Z2 (سامسونگ گلکسی اس 5، اچ تی سی وان 2، سونی اکسپریا زد 2) است بنابر این اپل نیاز به ارائه‎ی یک گوشی جدید برای ادامه این بازی دارد. بسیاری اعتقاد دارند که بزرگ شدن صفحه نمایش، مهم ترین تغییر برای آیفون برای ادامه این مبازره خواهد بود.

 

زمان معرفی آیفون 6

آنچه می دانیم، این دستگاه در سال 2014 معرفی و عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای این رویداد وجود ندارد.

چیزی که ما انتظار داریم به احتمال زیاد اتفاق بیفتد، این است که در ماه ژوئن در WWDC امسال آی او اس 8 معرفی خواهد شد و انتظار می رود که iPhablet نیز که با صفحه نمایش بزرگ تر همراه است، زود تر در بازار آسیا معرفی گردد تا به رقابت با Galaxy Note 3 بپردازد.

ما می دانیم که شایعات زیادی در این باره وجود دارد اما گزارش های زیادی به دست ما رسیده است که از یک دستگاه بزرگ یاد شده که قرار است اپل در مراسم ماه ژوئن از آن پرده برداری کند. بنابر این ما به برخی از این گزارش ها اعتبار می دهیم. دست کم اپل قطعا ساخت چنین دستگاهی را آزمایش می کند اما ممکن است آن را وارد بازار نکند.

پس از آن، اپل، آیفون 6 را در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد که همراه با iWatch است و این نخستین تماس ما با iOS 8 خواهد بود. اپل با معرفی همزمان هر دو محصول، اجازه می دهد که برنامه های خود را راحت تر امن نگه دارد. این خبر توسط Securities که سابقه مناسبی در نشت اخبار اپل دارد بیان شده است.

در چند سال گذشته، اپل آیفون های جدید را در مراسم خاصی در سپتامبر رونمایی کرده است و باید تا آن زمان صبر کنیم. در هر صورت باید بدانیم که برای سال 2014 این تنها دستگاه موبایل معرفی شده نخواهد بود.

آیا دکمه home حذف می شود؟

با توجه به گفته‎یInsider و بسیاری از تصاویری که از آیفون 6 منتشر شده است، “نسخه جدید دارای صفحه نمایش Retina+ IGZO بزرگ و شکلی جدید بدون دکمه خانه است. کنترل Gesture نیز احتمالا گنجانده شده است” آیا این نسخه شامل Touch ID جدید اثر انگشت اپل خواهد بود؟

صفحه نمایش آیفون 6

صفحه نمایش Retina+ Sharp IGZO دارای رزولوشن 1080p Full HD است. به طور گسترده ای گزارش شده است که اپل می خواهد این دستگاه را در دو اندازه مختلف عرضه کند تا بتواند با تمامی دستگاه های عرضه شده برای اندروید رقایت کند. در هر دو نسخه، به لطف پیشرفت های بزرگ در تکنولوژی LED backlight ، ضخامت دستگاه کم می شود.

همانطور که در بالا گفته شده است، ما روی رزولوشن و دو اندازه متفاوت می توانیم حساب کنیم. داشتن صفحه نمایش فول اچ دی حس کاملی برای آیفون 6 ایجاد کند به خصوص که اگر اندازه آن با توجه به گفته ها 4.7 اینچ باشد. iPhablet نیز دارای اندازه ای بزرگ تر خواهد بود تا تجربه Retina در اندازه ای بزرگ تر را فراهم کند.

در اخبار دیگری، اختراعات ثبت شده نشان می دهد که اپل در فکر تکنولوژی شکلگیری جادویی است که می تواند سنسور ها و حتی دوربین ها را پنهان کند. آیا این امکان در آیفون 6 فراهم می شود؟ احتمالا نه!

گفته شده است که احتمال کمی وجود دارد که آیفون 6 ورزشی دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر باشد اما به احتمال زیاد این ویژگی در آیفون های 7 یا 8 وجود خواهند داشت.

به سپتامبر گذشته بر می گردیم که شایعات یک صفحه نمایش 6 اینچی مطرح شد و ادعا شد که اپل ممکن است یک آیفون را به صورت فبلت با اندازه 6 اینج در ماه می 2014 ارائه کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 872
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید