ایفون5s
این سایت در مورد موبایل های روز دنیا می باشد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و آدرس mobile145.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
ایفون5s

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ رویداد اپل امشب دو گوشی هوشمند جدید را که همگی منتظر آن بودیم به ما معرفی کرد. در یک اقدام نه چندان بزرگ کمپانی اپل گوشی iPhone 5 پارسال خود را با دو مدل جایگزین کرد: iPhone 5c، یک گوشی پلاستیکی در رنگ های مختلف که قیمت آن از ۹۹ دلار شروع می شود؛ و نیز iPhone 5S، یک گوشی با تمامی امکانات که یک چیپ A7 از نوع ۶۴ بیتی، یک دوربین بهبود یافته و یک سنسور اثر انگشت با نام Touch ID دارد.

در کنفرانس امشب هیچ خبری از iPad، iPod و یا iWork نبود.

این گوشی های جدید ۲۰ سپتامبر وارد بازار خواهد شد. در اینجا لیستی از جدیدترین امکانات و ویژگی ها این دو گوشی جدید را خدمت شما ارائه می کنیم.

iPhone 5S

iphone5s

گوشی iPhone 5s که تصاویر و مشخصات زیادی از آن قبل از رونمایی لو رفته بود، به رنگ طلایی است. اما در رنگ های نقره ای یا خاکستری تیره نیز قابل دسترسی است. بزرگترین تغییر در سخت افزار این گوشی اتفاق افتاده است، جایی که یک چیپ A7 از نوع ۶۴ بیتی در آن به کار رفته است. اپل مدعی است که با استفاده از این چیپ سرعت این گوشی از همرده های خود به مراتب بالاتر خواهد بود.

iphone5s-gallery6-2013

دوربین این گوشی یک سنسور به روزشده و مختص اپل دارد.دوربین ۵s همچنان ۸ مگاپیکسلی است  و سنسور آن ۱۵ درصد قوی تر از مدل قبلی است. در این دوربین قابلیت تصویر برداری متوالی نیز وجود دارد. اپل زیاد بر روی دوربین این گوشی مانور نداد چرا که دوربین نوکیا رقیب جدی و قدرتمندتری از این گوشی اپل است.

touchid_hero_2x

دکمه Home همانگونه که قبلا لو رفته بود یک سنسور اثر انگشت نیز هست. این تکنولوژی جایگزین رمز عبور و PIN برای محافظت از گوشی است. کاربرد اصلی این تکنولوژی همان قفل کردن گوشی است اما از آن می توان برای تایید خریدهای آنلاین نیز استفاده کرد. این سنسور قابلیت ذخیره چند اثر انگشت را نیز داراست. اپل قول داده است که این اثر انگشت ها هیچ کجا غیر از خود دستگاه نگهداری نمی شود، نه بر روی iCloud و نه بر روی هیچ سرور دیگری از اپل.

مدل ۱۶ مگابایتی و قفل شده این گوشی ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

شما می توانید از سایت اپل مشخصات و تصاویر بیشتر ۵s را مشاهده کنید.

iPhone 5c

hero_mba_11

قیمت مدل قفل شده این گوشی از ۹۹ دلار آغاز می شود. این گوشی که در رنگ های بسیار متنوع عرضه می شود از یک بدنه یکپارچه پلی کربنات تشکیل شده و در رنگ های سبز، سفید، ابی، قرمز و زرد موجود است. جان آیوی جنس این گوشی را به سبک خودش معرفی کرد: “پلاستیکی با افتخار و زیبا”. صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچ از نوع رتینا، دارای چیپ A6 و دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight و دوربین جلویی از نوع FaceTime HD می باشد. کیس های این گوشی از جنس لاستیک نرم و با قیمت ۲۹ دلار به رنگ تم های iOS7 نیز موجود است. اگر شما بخواهید همین گوشی را بدون قفل (Unlocked) بخرید باید برای آن ۵۴۹ دلار بپردازید. حال قیمت این را با قیمت ۶۴۹ دلاری ۵s مقایسه کنید.

iphone5c-gallery2-2013

شما می توانید از سایت اپل مشخصات و تصاویر بیشتر ۵c را مشاهده کنید.

iOS7

ios-7

بسیاری از مشخصات iOS7 قبلا در ماه ژوئن در WWDC بیان شده بود و در این کنفرانس اپل چیز زیاد خاصی درباره آن گفته نشد. اما یک تاریخ مهم به اطلاع همگان رسید: ۱۸ سپتامبر، روزی که مصرف کنندگان وسایل فعلی می توانند آخرین نسخه را دریافت کنند. تمامی کسانی که iPhone 4s، iPad mini ، نسل دوم یا نسل جدید iPad یا نسل پنجم iPod لمسی را دارند می توانند از آن تاریخ به بعد سیستم خود را به روزرسانی کنند. اپل نیز برخی از اپلیکیشن های خود را به طور رایگان در اختیار خریداران وسایل iOS قرار خواهد داد.

iTunes Radio و سرویس اشتراک گذاری موسیقی Pandora نیز در همان تاریخ ۱۸ سپتامبر رونمایی می شود. این تاریخ چند روز قبل از عرضه ۵s و ۵c به بازار است.

طی روزهای آتی اخبار و جزییات بیشتری از محصولات جدید و تکنولوژی های مورد استفاده در گوشی های جدید اپل در اختیار شما قرار خواهیم داد.



تعداد بازدید از این مطلب: 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amir
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید